פורטל הידע לסגל האקדמי

חלוקה לקבוצות- הקצאה אקראית

במדריך זה נלמד כיצד נוכל לחלק את הסטודנטים לקבוצות כדי שיוכלו להגיש מטלות ביחד.

תוכן עניינים

שלב 1

  • ניכנס לסביבת הקורס באזור האישי ושם נלחץ על 'משתתפים' (נמצא בסרגל הקורס למעלה).
  • נפתח את חלון האפשרויות שנקרא "משתתפים ושיוך לתפקיד" ונלחץ על "קבוצות".
  • נגלול קצת למטה ונלחץ על כפתור "יצירת קבוצות אוטומטית", בלחיצה על כפתור זה נגיע להגדרות של הקבוצות שנרצה ליצור:
כללי:

תבנית שמות הקבוצות – נשנה את ה- @ ב-# כדי שהקבוצות יהיו ממוספרות.
יצירה אוטומטית מבוססת לפי חלוקה של – נבחר אם נרצה ליצור את הקבוצות לפי כמות הקבוצות או כמות החברים שבקבוצה.
כמות חברים או כמות קבוצות- בשדה זה נציין מספר של כמות החברים בקבוצה/כמות הקבוצות.
מסרים בקבוצה- מומלץ להשאיר 'לא'.

חברי הקבוצה:

בחירת חברי קבוצה עם תפקיד- נבחר ב"סטודנט".
בחירת חברים מאוסף הקבוצה- נשאיר "אין".
בחירת חברים מהקבוצה- נשאיר "אין" אלא אם כן יש לנו כמה קבוצות של סטודנטים בסביבת הקורס ואז נבחר את הקבוצה הרלוונטית לחילוק קבוצות.
הקצאת חברי הקבוצה- נבחר באפשרות של "אקראי".

אוסף קבוצות:

אוסף קבוצות מתוך יצירה אוטומטית של קבוצות- נשנה לאפשרות "אוסף קבוצות חדש".
שם אוסף קבוצות- נרשום שם לאוסף קבוצות שאנחנו יוצרים (לדוגמא: קבוצות למטלת אמצע).

לאחר שהגדרנו את הקבוצות שאנחנו רוצים ליצור, נלחץ למטה על שמירה.
כעת נוכל לראות ברשימת הקבוצות את כל הקבוצות שיצרנו עם הסטודנטים ששויכו אקראית.

שלב 2

בשלב זה נגדיר את אוסף הקבוצות שיצרנו לתיבת הגשה של המטלה במודל.

  • ניכנס אל הגדרות המטלה שבה הסטודנטים צריכים להגיש בקבוצות.
  • נלחץ על "הגדרות הגשה בקבוצות" ונשנה את "הגשה בקבוצות" ל'כן'.
  • יש להיות חבר בקבוצה– נשאיר "כן".
  • זמין עבור קבוצות באוסף-קבוצות מסוים– נבחר בשם אוסף הקבוצות שיצרנו בשלב הראשון.
  • ולבסוף נלחץ על שמירת שינויים והצגתם.
  • כעת נוכל לראות בטבלה המסכמת של תיבת ההגשה את הכמות קבוצות שצריכות להגיש, והסטודנטים יוכלו להגיש בקבוצות שלהם.