על פי הנחיית הנהלת המכללה, על כל השיעורים להיות מוקלטים על פלטפורמת ה-ZOOM ועל צוות הקורס להעלות את ההקלטה לסביבת הקורס במודל בסמוך לסיום מועד השיעור. במדריך זה נסביר כיצד מאתרים את ההקלטה של המפגש ב-ZOOM וכיצד מעלים אותה למודל.
הקלטה ב-ZOOM תהיה מוכנה בדרך כלל מספר שעות לאחר קיום השיעור ועד 24 שעות לאחר מכן.
ככל שההקלטה ארוכה יותר כך ייתכן והעלייה שלה תתעכב.
ברוב הפעמים ברגע שההקלטה תהיה מוכנה לשיתוף, ההוסט של אותה הפגישה יקבל למייל הארגוני שלו (עליו הוקם החשבון) מייל עדכון מ-ZOOM עם לינק לצפייה/שיתוף ההקלטה.
כדי למצוא הקלטה של מפגש שהתקיים ב-ZOOM, יש לפעול על פי השלבים הבאים:
לאחר שמצאנו את ההקלטה שאנחנו מעוניינים לשתף, ניתן להיכנס לצפות בה ואם יש צורך לערוך את ההתחלה ואת הסוף.
למה הכוונה?
במידה ואנחנו מעוניינים לחתוך את תחילת ההקלטה (זמן התארגנות של המרצה) ואת הסיום שלה (סטודנט שנשאר לשוחח עם המרצה),
ניתן לעשות זאת באמצעות מספרי העריכה שקיימים בפלטפורמה של ZOOM.
שימו לב! ניתן לחתוך רק את ההתחלה ואת הסוף ולא חלקים באמצע.
איך עושים זאת?
ברגע שסיימנו להקליט את השיעור, ההקלטה תהיה מוכנה לצפייה מספר שעות לאחר מכן.
אנחנו יכולים לאתר את ההקלטה על ידי אחת משתי הדרכים הבאות:
שימו לב! הלינק שתקבלו מגיע עם סיסמא שנוצרה על ידי מערכת ZOOM, במידה ואתם בוחרים להעלות למודל את הלינק עם הסיסמא,
יש לפעול על פי ההנחיות הבאות:
ברגע שסיימנו להקליט את השיעור, ההקלטה תהיה מוכנה לצפייה מספר שעות לאחר מכן.
אנחנו יכולים לאתר את ההקלטה על ידי אחת משתי הדרכים הבאות:
שימו לב! הלינק שתקבלו מגיע עם סיסמא שנוצרה על ידי מערכת ZOOM, במידה ואתם בוחרים להעלות למודל את הלינק ללא הסיסמא,
יש לפעול על פי ההנחיות הבאות: